lillnettan

Alla inlägg under maj 2010

Av Nettan - 17 maj 2010 18:06

Jag ar valdigt trakig just nu.... vi har juh kommit fram till Sverige o Karlshamn sa klart (via Moskva) men vi har haft sa mycket nu varje dag sa jag har inte riktigt haft nan blogg lust.

Jag har fatt jobb pa posten over sommaren, sa nu e jag lantis (lant brevbarare), det e faktiskt kul =) men valdigt stressigt o alla ute pa landet vill juh garna ha sin tidning o post typ kl 8 pa morgonen men det ar juh lite svart nar inte posten kommer in till oss forens typ 8 haha

Gareth borjade en svenska kurs idag pa SFI, det gick sa dar. Han kande att han inte riktigt fick ut sa  mycket av dagen men forhoppningsvis blir det battre imorgon.

Vi har en jatte mysig lagenhet inne i stan som vi borjar fa ordning pa nu. Vi var nere i Malmo over helgen o kopte lite mys saker, innan hade vi bara typ stora mobler men nu har vi aven blommor, ljus, vaser o grejjer.

Nu ska vi ata middag -enchiladas - och sen ska vi ga en runda i nytorpet. harligt svensson liv haha

nasta helg ska vi pa brollop i tyskland- oh vad jag langtar

hej sa lange  

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards