lillnettan

Alla inlägg under juli 2010

Av Nettan - 30 juli 2010 16:31

det var en tid sen man bloggade. Nu när man har åöä igen får jag väll försöka använda dom... det tar en tid o vänja sig när man skrivit utan dom i 5 år...


Jaha, nu känns det väll inte riktigt som sommar ute, usch hoppas vi får lite mer fint väder innan den mysiga hösten börjar, tända ljus, filtar o mys, men jag vill vänta liiiite till med det om vi kan....


Det har hänt endel sen jag bloggade sist kankse,


¤ Jag jobbar på posten (även om det bara är 2 v kvar av mitt vik)

¤ Vi har hittat ett litet hus i Munka-Ljungby som vi ska hyra

¤ Gareth har fått ett jobb i HBG och vi flyttar om 2 veckor

¤ Vi har tittat på en liten sibirian husky valp som vi funderar på o köpa (jag funderar, Gareth vet redan att han vill ha den haha)

¤ Vi har även skickat ut de första "save the date" till vårt bröllop SPÄNNANDE!!!


Längtar till o flytta på samma gång som att det ska bli tråkigt, synd eftersom jag kommer sakna min familj och våra vänner men jätte roligt eftersom att vi ska bo i ett jätte mysigt hus som väntar på att inredas o ska bli kul o träffa nytt folk..


nä nu får det räcka för idag... dags o umgås me mr g


Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards