lillnettan

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2010

redan onsdag...

Av Nettan - 27 oktober 2010 19:17

denna veckan har jag haft för mycket o göra för att blogga =(


Jo för att fortsätta berätta om min helg o mina presenter, jag fick även ett par fårskinns inneskor, väldigt varma o mysiga, passar på vårt kalla golv av mamma o pappa.


På lördagen gick G o mamma o jag en runda på stan, vi hittade konstigt nog inget vi var tvugna o köpa, gareth kollade dock några storlekar på träningskläder som han skulle beställa på nätet till hans egna födelsdags presenter från mamma o pappa. På kvällen var vi hemma hos Sofie o Anders o spelade spel, dom har äntligen flyttat upp till huset i Svängsta, där åt vi supergoda älg-burgare MUMS!


Mina favorit kusiner Jenna o Hanne ringde på lördags kvällen för att fråga om jag inte ville komma o kolla/höra på deras kör i kyrkan på söndagen och det ville jag såklart gärna när dom frågade så snällt. Jag o mormor körde ut till Hällaryd på morgonen och dom var verkligen ett super bra!  Sen körde vi hem till en av mina andra favoriter- Sanne - för att hämta min vackra tårta.

  

Bilden lånad av Sanne


Den var super god! I den var ljusa bottnar, hallonsylt, chokladmousse med krossad daim, täcket och rosorna var gjort av rosa marsipan och dom små vackra rosa pluttarna är gjorda av gelehallonfluff. MUMS!

 

På eftermiddagen hade jag kalas för släkten på mammas sida (på pappas så firar vi inte) och då hade Gareth lagat en jätte god chiliconcarne. Av släkten fick jag pengar o presentkort på The Body Shop o så hade Jenna o Hanne ritat fina teckningar.

 

Vi stannade i khamn till 5 tiden sen körde vi hem till Gånarp för att välkomnas av Liselotte, vår hyresvärd, som hade tätat kaminen så nu (peppar peppar) ryker det inte in längre. =)

 

I måndags träffades jag o Madde i Helsingborg, där gick vi på stan o sedan Väla och shoppade loss, det blev en 1h make-up rådgivning och 4 olika produkter på The Body Shop, en trasmatta till madde som hon ska få i julklapp, några vackra bark-hjärtan som jag ska sätta snören på o hänga i julgranen sen hittade vi massa blandat på IKEA. Vi körde sen upp till Höganäs o köpte julklappar till Gareths mor o far- föraldrar.

 

nähä.. återkommer snart

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 19 maj 2011 08:20

Long time no see.....     Vår lilla baby, 7 månader gammal, gullunge!         Vår andra baby på väg, 14 veckor gammal! ...

Av Nettan - 15 november 2010 10:58


borta bra men hemma bäst heter det juh och det är juh helt sant!Vi har haft en  helt underbar långhelg på Irland! Vi åkte härifrån i torsdags morse och kom fram till Greystones, efter att ha hämtat hyrbil osv, vid lunch, ("vi" var: jag, Gareth o Ma...

Av Nettan - 10 november 2010 08:21

jaha idag steg jag upp mycket tidigare än vanligt, anledningen, jo för att diska! Crazy but true! I morgon bitti tidigt så bär det av mot Irland, så i 2 dagar nu har jag slagit in julklappar som vi ska ha med oss, ikväll ska det packas så jag tänkte ...

Av Nettan - 8 november 2010 13:14

... i november tog jag dykar cert. gud va tiden går fort, jag älskar o dyka o har gjort ca 25-30 dyk i år. Längtar till nästa dykar resa, får kanske bli egypten om inte tillbax till OZ   Här är jag på mitt tredje dyk =)     och detta korte...

Av Nettan - 8 november 2010 12:57

ja det var några dagar sen sist, som sagt har det inte funnits nån lust....   Förra helgen med Sofie o Ebbe var verkligen underbar, var så mysigt o ha dom här så länge, kunde inte sluta pussa på min lille älskling.   I helgen var vi på Hallow...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards