lillnettan

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2010

hemma....

Av Nettan - 24 oktober 2010 21:30

Hemma igen efter en underbar födelsedagshelg! Gareth pratar med sin mamma och jag tjuvlyssnar och skrattar åt hur chockad hon är över att det har varit minus grader och snö här, hon är helt förfärad haha.


Jag har blivit så bortskämd hela helgen, massa presenter =)


I fredags morse fick jag juh ett halsband och en liten bok av Gareth, på jobbet bjöd dom på god lunch och när vi kom hem till karlshamn på kvällen gick vi ut o åt hela familjen och sen gick vi hem till mamma o fikade. Då fick jag av mamma o pappa, ny badrumspegel, halskedja, stor glasvas full av liljor och en stor mjuk och fluffig morgonrock. Av Sofie o Anders o Ebbe fick jag en tidningspremunation på "Lantliv" och en bok om att planera bröllop. Väldigt bra presenter allihopa.


Nu är gareth färdig så nu blir det mys i soffan, får fortsätta att berätta om min helg i morgonbitti.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 19 maj 2011 08:20

Long time no see.....     Vår lilla baby, 7 månader gammal, gullunge!         Vår andra baby på väg, 14 veckor gammal! ...

Av Nettan - 15 november 2010 10:58


borta bra men hemma bäst heter det juh och det är juh helt sant!Vi har haft en  helt underbar långhelg på Irland! Vi åkte härifrån i torsdags morse och kom fram till Greystones, efter att ha hämtat hyrbil osv, vid lunch, ("vi" var: jag, Gareth o Ma...

Av Nettan - 10 november 2010 08:21

jaha idag steg jag upp mycket tidigare än vanligt, anledningen, jo för att diska! Crazy but true! I morgon bitti tidigt så bär det av mot Irland, så i 2 dagar nu har jag slagit in julklappar som vi ska ha med oss, ikväll ska det packas så jag tänkte ...

Av Nettan - 8 november 2010 13:14

... i november tog jag dykar cert. gud va tiden går fort, jag älskar o dyka o har gjort ca 25-30 dyk i år. Längtar till nästa dykar resa, får kanske bli egypten om inte tillbax till OZ   Här är jag på mitt tredje dyk =)     och detta korte...

Av Nettan - 8 november 2010 12:57

ja det var några dagar sen sist, som sagt har det inte funnits nån lust....   Förra helgen med Sofie o Ebbe var verkligen underbar, var så mysigt o ha dom här så länge, kunde inte sluta pussa på min lille älskling.   I helgen var vi på Hallow...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards