lillnettan

Direktlänk till inlägg 10 november 2010

gäsp!

Av Nettan - 10 november 2010 08:21

jaha idag steg jag upp mycket tidigare än vanligt, anledningen, jo för att diska! Crazy but true! I morgon bitti tidigt så bär det av mot Irland, så i 2 dagar nu har jag slagit in julklappar som vi ska ha med oss, ikväll ska det packas så jag tänkte det är väll bäst o stiga upp i tid för att inte behöva städa, plocka iordning osv efter jobbet oxå. Det kommer inte att bli lätt o packa heller, måste ha rådgivning med madde ikväll. Hon kommer nog va helt sönderstressad när vi hämtar henne imorgon, hon hatar nämligen o flyga, jag har blivit utsedd till att sitta brevid henne oxå, vi får väll se hur länge jag orkar haha.


Mycket efterlängtad frukost idag föresten, julskinka macka! MUMMA! Lite tjuvstart men kunde inte låta bli, men jag sa till Gareth att det bara blir en vecka med julskinka nu sen måste vi vänta till jul, vill juh inte va trött på det till julafton!


Nähä nu ska jag hänga upp tvätten o göra mig iordning för jobbet, idag väntas en leverans från Gränna Polkagrisar MUMS!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 19 maj 2011 08:20

Long time no see.....     Vår lilla baby, 7 månader gammal, gullunge!         Vår andra baby på väg, 14 veckor gammal! ...

Av Nettan - 15 november 2010 10:58


borta bra men hemma bäst heter det juh och det är juh helt sant!Vi har haft en  helt underbar långhelg på Irland! Vi åkte härifrån i torsdags morse och kom fram till Greystones, efter att ha hämtat hyrbil osv, vid lunch, ("vi" var: jag, Gareth o Ma...

Av Nettan - 8 november 2010 13:14

... i november tog jag dykar cert. gud va tiden går fort, jag älskar o dyka o har gjort ca 25-30 dyk i år. Längtar till nästa dykar resa, får kanske bli egypten om inte tillbax till OZ   Här är jag på mitt tredje dyk =)     och detta korte...

Av Nettan - 8 november 2010 12:57

ja det var några dagar sen sist, som sagt har det inte funnits nån lust....   Förra helgen med Sofie o Ebbe var verkligen underbar, var så mysigt o ha dom här så länge, kunde inte sluta pussa på min lille älskling.   I helgen var vi på Hallow...

Av Nettan - 4 november 2010 08:50

har inte haft tid eller lust o blogga de senaste dagarna, fick ett otroligt tråkigt besked i söndags, min älskade farbror Inge gick bort väldigt hastigt. Usch kan inte fatta att det e sant, var tvungen o beställa blommorna igår och det kändes helt sj...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards