lillnettan

Direktlänk till inlägg 4 november 2010

usch o fy....

Av Nettan - 4 november 2010 08:50

har inte haft tid eller lust o blogga de senaste dagarna, fick ett otroligt tråkigt besked i söndags, min älskade farbror Inge gick bort väldigt hastigt. Usch kan inte fatta att det e sant, var tvungen o beställa blommorna igår och det kändes helt sjukt, igår fick vi även reda på att begravningen skulle vara när vi är på Irland nästa vecka, =( min stackars pappa har ett väldigt svårt beslut o fatta. Han vill juh såklart inte missa Gareths 30 års dag och han har sett fram emot denna resan länge, Inge hade inte heller velat att han gick på begravingen istället. men sen samtidigt kan det var skönt o få ett avslut, ja som sagt det är ett svårt beslut.


Imorse fick jag iaf en väldigt glad nyhet, Våra kära kompisar i Australien, Karola och Nathan ska ha barn! hon är i v12 och jag är SÅ SÅ SÅ glad för hennes skull, var tvungen o ringa till henne på en gång o gratulera =) 


Nähä nu ska jag till jobbet, vi ska ha ljusstämning ikväll och det blir en lång dag, till 20. tur att det är super kul på jobbet....


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 19 maj 2011 08:20

Long time no see.....     Vår lilla baby, 7 månader gammal, gullunge!         Vår andra baby på väg, 14 veckor gammal! ...

Av Nettan - 15 november 2010 10:58


borta bra men hemma bäst heter det juh och det är juh helt sant!Vi har haft en  helt underbar långhelg på Irland! Vi åkte härifrån i torsdags morse och kom fram till Greystones, efter att ha hämtat hyrbil osv, vid lunch, ("vi" var: jag, Gareth o Ma...

Av Nettan - 10 november 2010 08:21

jaha idag steg jag upp mycket tidigare än vanligt, anledningen, jo för att diska! Crazy but true! I morgon bitti tidigt så bär det av mot Irland, så i 2 dagar nu har jag slagit in julklappar som vi ska ha med oss, ikväll ska det packas så jag tänkte ...

Av Nettan - 8 november 2010 13:14

... i november tog jag dykar cert. gud va tiden går fort, jag älskar o dyka o har gjort ca 25-30 dyk i år. Längtar till nästa dykar resa, får kanske bli egypten om inte tillbax till OZ   Här är jag på mitt tredje dyk =)     och detta korte...

Av Nettan - 8 november 2010 12:57

ja det var några dagar sen sist, som sagt har det inte funnits nån lust....   Förra helgen med Sofie o Ebbe var verkligen underbar, var så mysigt o ha dom här så länge, kunde inte sluta pussa på min lille älskling.   I helgen var vi på Hallow...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards