lillnettan

Direktlänk till inlägg 18 februari 2010

att gora lista

Av Nettan - 18 februari 2010 01:20

hemma fran testing, hade de sista aprikos bars'en, skont, om man inte gillar torkad frukt e det lite jobbigt att trycka i sig 3.5 pa 12 minuter =)


Akte inom Rodd point dar vi ska ha var avskeds picnic/bbq nasta sondag, jatte mysigt stalle. Gareth ska aka dit igen denna sondagen for o se hur mycket folk dar e sa vi vet hur tidigt vi maste vara dar for att fa plats =) Det kommer typ 30 pers sa maste se till att vi har tillrackligt me plats pa grillen =)


Det gar sa snabt nu tills vi ska aka

maste gora en lista av allt som maste goras


idag torsdag - kora gareth till "suit-fitting" i city, kvallen gareth jobbar o jag ska rensa ut grejer

fredag - frilansa 8-16, 30 ars fest pa kvallen

lordag - frilansa, kanske utomhusbio pa kvallen

sondag - frilansa, pa kvallen forhoppningsvis bara slappa hemma me gareth

mandag - jobba i cafe, rensa o stada pa kvallen

tisdag - jobba i cafe, middag hos Lisa pa kvallen

onsdag - frilansa, rensa o stada pa kvallen

tordsag- tesing pa morgonen sen kanske till stranden eller nan annan utflykt

fredag testing pa morgonen, kopa vaser till brollopet och sen kommer tjejerna hit for att hamta vad de vill ha av alla var koksgrejer mm

lordag- forbereda mat osv for imorgon, Veronikas 30 fest pa kvallen

sondag - avskedsfest

mandag- lamna lagenheten (hyrd stadhjalp=guld vart)

tisdag- overaskningsfest for Uta

onsdag- 5am kopa alla blommor till brollopet, 3pm hamta karolas brudklanning, leverera alla "favours" till restaurangen, 7pm middag me tjejerna

torsdag- forbereda blommor, 6pm ovning i kyrkan och sen middag me de viktigaste brollopsgasterna

fredag - farda alla blommor, 16.45 manikyr

lordag - leverera blommor, va "usher" i kyrkan o ha super kul pa brollopet

sondag - packa, 16.00 drinks i city och sen middag me de narmaste vannerna.


Nu kanns det battre, konstigt att sa fort man gor en lista sa kanns allt mycket lattare =)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 19 maj 2011 08:20

Long time no see.....     Vår lilla baby, 7 månader gammal, gullunge!         Vår andra baby på väg, 14 veckor gammal! ...

Av Nettan - 15 november 2010 10:58


borta bra men hemma bäst heter det juh och det är juh helt sant!Vi har haft en  helt underbar långhelg på Irland! Vi åkte härifrån i torsdags morse och kom fram till Greystones, efter att ha hämtat hyrbil osv, vid lunch, ("vi" var: jag, Gareth o Ma...

Av Nettan - 10 november 2010 08:21

jaha idag steg jag upp mycket tidigare än vanligt, anledningen, jo för att diska! Crazy but true! I morgon bitti tidigt så bär det av mot Irland, så i 2 dagar nu har jag slagit in julklappar som vi ska ha med oss, ikväll ska det packas så jag tänkte ...

Av Nettan - 8 november 2010 13:14

... i november tog jag dykar cert. gud va tiden går fort, jag älskar o dyka o har gjort ca 25-30 dyk i år. Längtar till nästa dykar resa, får kanske bli egypten om inte tillbax till OZ   Här är jag på mitt tredje dyk =)     och detta korte...

Av Nettan - 8 november 2010 12:57

ja det var några dagar sen sist, som sagt har det inte funnits nån lust....   Förra helgen med Sofie o Ebbe var verkligen underbar, var så mysigt o ha dom här så länge, kunde inte sluta pussa på min lille älskling.   I helgen var vi på Hallow...

Ovido - Quiz & Flashcards