lillnettan

Direktlänk till inlägg 17 september 2010

mys i pj´s

Av Nettan - 17 september 2010 20:46

Sitter här i soffan och myser, har redan dragit på mig mina pj´s =) Det är varmt o skönt från kaminen och jag är proppmätt efter vår middag, grillade fläskkotletter med butternut pumpkin, ugnstekta "Mimi" körsbärspotatis och "Anya" potatis, mums! Jag måste juh provsmaka alla våra potatis sorter (stackars mig) så ikväll blev det dessa sorterna. Mimi, var liten som en vindruva och krispig skal med mosig mitt, perfekt! Anya var liten lång-smal o knölig och oxå väldigt god.


Sitter o slö kollar lite på idol och ska nog öppna en påse krips, (vita, röda, blå potatis chips från jobbet med bara naturliga råvaror, hehe, nööööörd)


Imorgon har Gareths gamla rugbylag en väldigt viktig match så vi kommer att hoppas på posetiva sms under natten =) alla wagsen är super nervösa, jag hade tur när gareths spelade för han tog det allvarligt men förlorade han blev han inte sur (inte länge iaf) men dom andra killarna kan vara sura i flera dagarn så jag hoppas för tjernas skull att dom vinner. Å andra sidan, vinner dom blir det Mad Monday vilket innebär att dom börjar dricka på lördag efter vinsten och slutar typ inte förens middags tid på måndag haha, igen, gareth va aldrig så extrem efter han träffade mig, så jag hade (har) tur.


Nu sitter Gareth, djurvännen, o kollar på ett program om vargar... me no like... men jag tycker juh om min stora pojk så han får hållas haha


Ikväll blir ingen sen fkväll, det tar nog inte lång tid innan jag somnar på soffan, imorgon är jobbedag igen, jag jobbar max en lördag i månaden o imorgon är en sån dag så jag måste få mina 10h sömn haha


nu mer myyyyyyyyyyyyysssssss....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 19 maj 2011 08:20

Long time no see.....     Vår lilla baby, 7 månader gammal, gullunge!         Vår andra baby på väg, 14 veckor gammal! ...

Av Nettan - 15 november 2010 10:58


borta bra men hemma bäst heter det juh och det är juh helt sant!Vi har haft en  helt underbar långhelg på Irland! Vi åkte härifrån i torsdags morse och kom fram till Greystones, efter att ha hämtat hyrbil osv, vid lunch, ("vi" var: jag, Gareth o Ma...

Av Nettan - 10 november 2010 08:21

jaha idag steg jag upp mycket tidigare än vanligt, anledningen, jo för att diska! Crazy but true! I morgon bitti tidigt så bär det av mot Irland, så i 2 dagar nu har jag slagit in julklappar som vi ska ha med oss, ikväll ska det packas så jag tänkte ...

Av Nettan - 8 november 2010 13:14

... i november tog jag dykar cert. gud va tiden går fort, jag älskar o dyka o har gjort ca 25-30 dyk i år. Längtar till nästa dykar resa, får kanske bli egypten om inte tillbax till OZ   Här är jag på mitt tredje dyk =)     och detta korte...

Av Nettan - 8 november 2010 12:57

ja det var några dagar sen sist, som sagt har det inte funnits nån lust....   Förra helgen med Sofie o Ebbe var verkligen underbar, var så mysigt o ha dom här så länge, kunde inte sluta pussa på min lille älskling.   I helgen var vi på Hallow...

Ovido - Quiz & Flashcards