lillnettan

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Nettan - 3 mars 2010 08:02

idag vaknade jag o gareth 4.30 (usch) for att aka till Sydney Flowers Markets o kopa blommor till Karolas brollop, det blev hyacinter, rosor, gladioler, privet berry och  "tuberose", en underbar blomma som jag inte tror finns i Sverige men som luktar gudomligt. sa har ser den ut


  


till gront ska jag anvanda, magnolia blad, murgrona, texas gras och pytte sma mork grona hosta blad. Det kommer bli sa fint =)

kommer lagga upp bilder efter sa ni kan se hur det blev...


  

 Detta e en gammal bild pa mej nar jag var pa marknaden o kopte blommor till en annan kompis brollop.


Nar vi kom hem sa gick vi o la oss igen ett par timmar sa vi inte skulle va helt slut ikvall. Sen packade vi den sista ladan som ska skickas till Sverige och sen hamtade vi var depositions avgift pa lagenheten och efter det korde vi och hjalpte Karola att fixa lite grejer till brollopet.


Nu ar Gareth ivag o skickar ladorna och jag ska snart gora mig iordning for att ga ut pa tjejmiddag o traffa en kompis som just nu bor i Kuala Lumpor (malaysia) som ar har for brollopet.


Maste oxa bara saga att vi formodligen har en lagenhet hemma i karlshamn nar vi kommer hem, hoppas, hoppas! Hade varit sa skont o haft det ordnat.


Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards