lillnettan

Alla inlägg den 5 april 2010

Av Nettan - 5 april 2010 15:31

denna veckan har verkligen varit handelserik!


Vi har lamnat HK bakom oss och ar just nu i Koh Tao. Love it!

Forra onsdagen flog vi in till Koh samui o vi var dar tillsammans med 4 av vara kompisar fran Sydney. Forsta kvallen friade Gareth till mej, gud va romantiskt det va hahah. Kan fortfarande inte fatta att det e sant. Vi gick en runda langs med stranden  nar solen hade gatt ner och pratade om vilken underbar semster vi hade haft och hur lyckliga vi var, efter en halvtimme eller sa sa gareth att vi skulle ta en pause och sa gick han ner pa ett kna och fragade om jag ville gifte mej med honom, jag sa saklar JAAAA!!! samtigt som tararna borjade forsa hahah

Efterat sa tande vi en kinesisk lykta som svavade mot himlen, mysigt =)

Sen motte vi upp med vara kompisar o firade =)

 Sa har ser den underbara rngen ut som gareth hade kopt till mej


2dagar sedan blev jag moster till en liten grabb, min storasyster fick sin forsta son den 2 april 2010 kl 16.01, oj sa mkt jag langtar tills o fa traffa honom nar vi kommer hem.


Igar akte vi fran Koh Samui till Koh Tao och idag har vi slappat och dykt. Vi gjorde tva dyk och dom var verkligen underbara, massa koraller och fiskar. Imorgon ska vi aka till en annan del av on och sen blir det kanske lite mer dykande dagen efter. Vi ska stanna har tills lordag eller sondag sen tror jag att vi ska borja bege oss till vastkusten, hur eller vart vet vi inte annu men vi har juh fortfarande nagra dagar pa oss...


Jaha det blev ett langt inlagg men det var juh mkt o uppdatera... nu ska vi till nan bar pa staranden, ligga i en puff, lyssna pa musik o spela kort =)




  

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards