lillnettan

Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Nettan - 2 augusti 2010 21:36

Gud vilken dag på jobbet, jag har sprungit (nästan) i trappor i 3h idag, det blev över 12´000 steg, bra att man får gratis motion på jobbet. Good work Nettan!! (klapp på ryggen)


Efter jag hade bloggat färdigt i går kväll hände två roliga saker. Efter vi hade ätit upp vår mumsiga middag så ringde Karolin, min bästa kompis när jag var liten. Hom bodde granne med oss när vi hade jordgubbsodling i Hälsingland och vi lekte varje dag hela sommaren i typ 10 år. Sedan vi sålde odlingen för 10 år sen har vi inte hörts alls, tills för ett tag sen då hon hittade mig på Facebook. Iaf, kom till saken... Karolin ringde alltså mig igår kväll och frågade om hon kunde komma o hälsa på över helgen, såklart sa jag JA! ska bli så jätte kul o träffas igen, så nu kommer hon tors- sön =)


Efter vi hade pratat längre än vad jag brukar palla prata i tele (annars tycker jag om att prata men jag e ingen babblare när det gäller telefonen) så kollade jag min mejl, då hade jag fått ett mejl från en av ställerna som jag sökt ett jobb hos. Så nu ska vi åka ner till Skåne på onsdag efter jobbet så jag kan gå på min intervju, hoppas nu jag trivs med jobbet o dom trivs me mig, känns spännande =)

Vi ska även passa på att åka inom huset o lämna några grejer och samtidigt kolla in renoveringen som ska vara färdig.


Hund snacket har fortsatt idag, hund i okt eller maj eller tom senare? Gareth e juh så sugen men vi måste juh vara ledig me valpen i ett par veckor när den precis kommer hem till oss och det känns juh inte för bra att be om ledig när man precis börjat ett nytt jobb. Jag hade gärna väntat ett tag men mannen e juh somsagt så sugen.


Har pratat me pappa me om ev resa till irland, vi ska juh över igen för Gareths 30års dag och förhoppningsvis kan mamma och/eller pappa oxå följa me, hade varit så roligt o visa dom den vackra gröna ön. Gareths syster ska nog komma hit över nyår så det ska bli kul.


Nähä nu ska jag kolla på tv me min fästman innan jag somnar på soffan som vanligt =)

  

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards