lillnettan

Direktlänk till inlägg 21 april 2010

sitter fast i thailand...

Av Nettan - 21 april 2010 16:18

nu vill vi hem.... hade vi vetat att vi kommer hem pa lordag sa hade man juh kunnat njuta av de  har sista extra dagarna men som det ser ut nu sa manste vi kanske sitta i en rysk flygplats ett par dagar innan vi borjar narma oss scandinavien o da kan man juh inte direkt slappna av vid poolen utan vi springer runt som yra hons mellan telefonen o datan o hotell rummet for att forsoka ordna natt.


Som det ser ut nu har vi


PLAN A

flyg till Bangkok (BKK) 7.30 imorgon, till ryska ambasaden for att fixa visum, sova pa flygplats alt flygplats hotel i BKK, vidare mot moskva pa fredag morgon, igen sova pa flygplatshotell forhoppningsvis o sen flyga till Kopenhamn (CPH) pa lordag morgon o fran dar vidare mot k-hamn


PLAN B (om vi inte far biljett kl 7.30)

flyg till BKK 10am imorgon, vanta pa flygplatsen o kanske fa en standbyticket till CPH pa natten om inte,

flyg till moskva o sova pa flygplatsen (eftersom vi da inte har vart visum, ambasaden stanger kl12 ) o vidare mot st petersburg nasta dag och fran dar till arlanda o sen tag till k-hamn


Vi haller tummarna for att Plan B ska funka annars kommer det bli en LAAAANG helg. Vi hoppas aven pa att flygplatserna haller oppet annars blir det en annu langre vantan i Ryssland =/


naha nu ska vi tillbaka till rummet for en sista natt i en sang i thailand..  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 19 maj 2011 08:20

Long time no see.....     Vår lilla baby, 7 månader gammal, gullunge!         Vår andra baby på väg, 14 veckor gammal! ...

Av Nettan - 15 november 2010 10:58


borta bra men hemma bäst heter det juh och det är juh helt sant!Vi har haft en  helt underbar långhelg på Irland! Vi åkte härifrån i torsdags morse och kom fram till Greystones, efter att ha hämtat hyrbil osv, vid lunch, ("vi" var: jag, Gareth o Ma...

Av Nettan - 10 november 2010 08:21

jaha idag steg jag upp mycket tidigare än vanligt, anledningen, jo för att diska! Crazy but true! I morgon bitti tidigt så bär det av mot Irland, så i 2 dagar nu har jag slagit in julklappar som vi ska ha med oss, ikväll ska det packas så jag tänkte ...

Av Nettan - 8 november 2010 13:14

... i november tog jag dykar cert. gud va tiden går fort, jag älskar o dyka o har gjort ca 25-30 dyk i år. Längtar till nästa dykar resa, får kanske bli egypten om inte tillbax till OZ   Här är jag på mitt tredje dyk =)     och detta korte...

Av Nettan - 8 november 2010 12:57

ja det var några dagar sen sist, som sagt har det inte funnits nån lust....   Förra helgen med Sofie o Ebbe var verkligen underbar, var så mysigt o ha dom här så länge, kunde inte sluta pussa på min lille älskling.   I helgen var vi på Hallow...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards