lillnettan

Alla inlägg den 17 november 2009

Av Nettan - 17 november 2009 11:13

- Stornettan - Jag hann inte stada.... arggghhh, tur att Uta inte behovde ga pa toa hahaha


Nu har vi atit spag bol och vinetta glass mums, det blev tom lite over till min lunch imorgon =)

Jag och Uta har planerat lite infor var lilla tjej julfest som vi ska ha hemma hos mig i december. Det ska bli jatte kul, det e ett knyte och eftersom vi e alla fran massa olika lander sa blir det en god blandning, jag ska baka mjukpepparkaka, knack och lite annat gott, sen har vi aven "secret santa". Det gar till sa att alla drar ett namn pa en av de andra tjejerna sa far man en person var till att kopa en julklapp for runt 120kr, pa sa satt behover man bara kopa en present och ingen vet vem man som har kopt presenten man far, alla presenterna gar direkt under julgranen och delas sedan ut under kvallen. (pa klappen star saklart namnet pa mottagaren)


naha nu ska jag slappa lite pa soffan med gareth innan det e dax for bingen


nattnatt

Av Nettan - 17 november 2009 08:02

Hemma fran jobbet! Skont!! 

Pa vagen hem svangde vi inom en dykaffar for att kolla lite pa dykkurser till mej, gareth har redan sitt avancerade padi cert och jag vill me kunna dyka nu nar vi ska pa semester till barriar revet och thailand Cool Fanns en kurs som passade mej perfekt, en torsdag kvall och en hel helg o sen ar man klar. Super!! Blir nasta vecka som nu far man borja plugga, usch det hade jag nastan glomt, lite  nervost nar man inte har pluggat pa typ 7-8 ar eller natt, men men, han i affaren sa att han aldrig har haft nan som inte har klarat provet sa man far juh hoppas att jag inte bli den forsta.


Naha nu ska jag kolla in lite andra bloggar och sen stada badrummet (yay -not), min kompis Uta kommer over for o ata middag och jag maste ha rent badrum nar folk kommer over, det e bara en san grej som jag har for mig. Gareth lagar maten iaf sa det slipper jag.



  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<<
November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards