lillnettan

Alla inlägg den 23 november 2009

Av Nettan - 23 november 2009 22:16

... gud va nervos jag blev nu nar jag borjade tanka pa det!!

Tror jag maste gora det idag, det ar juh inte manga veckor tills vi ska pa semester, narmare bestamt 4.5 vecka!! Men jag far se forst pa vilket humor min chef ar pa, ar han sur vantar jag tills nasta vecka hahaha


Vet ej om han later mig komma tillbaka efter 5v ledighet for att sedan jobba i 4v och sen aka for gott, annars kan jag garna tanka mig att frilansa under dom 4 veckorna, det hade verkligen varit interesant men det ger juh saklart ingen inkomst trygghet... vi far se vad han sager han kanske sparkar ut mig redan idag hehehe...eeee... hoppas inte det....


Stornettan- det ar nasta vecka avslutningen ar, kankse kanelbullar?

Av Nettan - 23 november 2009 09:08

guuuuuud va matt jag e!! Har precis atit middag, "english chicken pie", super gott! Det e inte samma som svensk paj, pie har ar typ som en gryta, idag tex gjorde jag en med kyckling, buljong, gradde, potatis, morotter, purjolok och vitlok (och MASSA smor, men det behover man juh inte tanka pa) detta lagar man tillsammans och haller sen i portions skalar eller individuella paj formar om man har det, och sa tacker man med filodeg och sen bakar man alltihop i ugnen, mums mums mums, rena hjartattacken hahaha.


Nu har vi lamnat tillbax alla fiskar, slangt ut akvariumet och tagit kort pa alla pumpar, filter och grejer som vi ska forsoka salja pa gumtree (typ blocket). Lite sorligt, jag saknar mina sma fisk-kompisar =( det ar helt tomt dar akvariumet var oxa sa jag tror vi maste flytta soffan sa det ser battre ut.


Nu ska vi snart till Gareth's svenska lektion, han har precis last fardigt hemlaxan - en bok som hette "Ludde ar kar" haha gulligt =)


Imorgon och pa onsdag har jag julmoten med alla mina anstallda, kanns inte direkt som jul nar det e sa varmt, langtar till svensk jul men inget slar nyar i sydney hamn sa det far man juh tankta pa nar man far hemlangtan.


Hej hopp.. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<<
November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards