lillnettan

Alla inlägg den 25 november 2009

Av Nettan - 25 november 2009 04:51

... nar vi var o lyssnade pa Idol finalen och kollade pa fyrverkerierna


  lite morkt men opera huset till vanster, stan mitten och harbour bridge till hoger     

Av Nettan - 25 november 2009 04:41

Nu har jag antligen gjort det... sagt upp mig alltsa, kanns jatte skont. Det var sa jobbigt nar ingen visste och man var tvungen o sma-ljuga hela tiden.

Min chef tog det jatte bra och va jatte snall, vilket var en lattnad. Nu har jag ringt runt till nastan alla mina managers och berattat, har ett par kvar som var upptagna nar jag ringde.


Ar hemma en runda nu, ska till doktorn om en timme och kolla sa jag kan dyka rent fysiskt men det ska nog inte vara nagra problem jag har juh inte astma eller natt sant.


Sen efter det ska jag tillbaka till jobbet, inom affaren och hamta ost, salami, dipp och kex brickor som jag har bestallt till motet som jag ska ha med all personal ikvall, igar var motet med alla managers och idag med resten av personalen, det ska nog ga bra, bara massa jul-info och insperation =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<<
November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards