lillnettan

Alla inlägg den 18 november 2009

Av Nettan - 18 november 2009 23:36

japp det ar jag....

maste bara saga hur gott knackebrod och parma skinka ar, mums, det har jag precis haft till frukost

nu vantar 11 timmars jobb, usch

tjingeling

Av Nettan - 18 november 2009 22:03

kroppkakor - nej tack, det e dina favoriter stornettan =)

ikea's kottbullar e mumma, vi kanske ska baka kanelbullar eller natt annat onyttigt, jag hoppas pa att nagon tar med sig smorgastarta for det saknar jag


idag har jag sovmorgon, vilket e himla harligt, borjar inte forens 10 men sa jobbar jag till 21 =/ det e inte sa harligt kan jag lova, ska jobba i 2 olika butiker och sa ska jag halla i en blomster demonstration for 20-30 pers. det ska nog ga bra, maste bara rota fram nagra anstandiga klader som man ser ok ut nar man ska prata infor folk.


Nu har jag atit fardigt min antibiotika, antligen!, jag fick matforgiftning for 3 veckor sen och var sjuk i 2 veckor!! Det var verkligen lange utan mat, jag fattar inte hur man kan overleva sa lange, men iaf nu har jag atit min meducin sa nu ska alla kyckling virusar va borta fran min lilla mage =)

Av Nettan - 18 november 2009 11:18

nu har vi kommit hem fran gareths svenska kurs, jag foljer med som assistent eller stod larare hahaha.. det e mest jag som e stord, jag kommer inte ihag nagra gramatik regler, nar sager man ett o nar sager man en? nar sager man de och nar sager man dem?? darfor foljer jag med sa jag iaf kan hjalpa lite med hemlaxan till nasta gang haha

Idag pratade vi om prepositioner (spell check pls?) alltsa pa, mellan, framfor bakom etc, valdigt komplicerat. Vi larde oss oxa om sadesslag och djuren pa en bondgard och det kan juh va bra eftersom vi flyttar fran storstan till landet hihi. Om tva veckor ar det avslutning och da maste alla ta me sig nagon svensk matratt, mums sager jag bara, da maste verkligen assistenten folja med =)

Av Nettan - 18 november 2009 07:50

Jag HATAR att diska, det e verkligen det trakigaste jag vet... sitta o vanta pa bussen, reklam pa tv och tvatta e super kul jamnfor med att diska!!! men nu ar det gjort iaf...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<<
November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards