lillnettan

Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Nettan - 9 oktober 2010 19:21

Är i malmö hos min syster, ska ut o partaja här ikväll, Gareth e på hockey me jobbet o ska möta upp oss senare, beror på hur länge han tar men vi möts förmodligen här innan vi går ut.

Idag la vi vårt första bud på huset, för lågt naturligtvis men det va juh det vi ville, nu får vi se om säljarna e beredda att gå lägre o förhandla eller om dom vill ha, vad vi tycker, e för mycket.

Idag hittade jag ett par byxor o en tröja på Gina o en klänningsskjorta på h&m, nice me lite nya kläder.

Imorgon på vägen hem från Malmö ska vi köra inom o kolla på en systemkamera som Gareth önskar sig i fdags present, hoppas han tycker om den så slipper jag fundera på vad jag ska köpa till honom. Vi måste även köra till Väla för att klaga på mitt Pandora armband som gick sönder imorse jag bara tog upp det från nattduksbordet och det föll i två delar =(

nähä nu e vinet upp hällt o nu ska vi fixa oss...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards