lillnettan

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Nettan - 13 oktober 2010 08:32

glömde juh bort o skriva varför jag var så upptagen igår. Jo jag hade ett måleri projekt =) Jag målade bänk/hyllan i köket o badrums skåpet anikvitt, blev super fint! Ikväll ska jag mysa till hela huset, jag har en taktik, jag går in genom ytter dörren och kollar på allt "med nya ögon" då hittar jag massa fula grejer som vi blivt blinda på, jag gör samma sak på jobbet och det blir så fint efter.

Nä nu måste jag VERKLIGEN göra mig färdig...

Av Nettan - 13 oktober 2010 08:06

Igår orkade jag verkligen inte blogga, hade för mycket på G.

Måste första bara klaga lite på nackdelarna med att ha en laptop, i måndags höll jag på o skriva ett långt mejl till en kompis i OZ och när jag var nästan färdigt råkade jag klicka på musbrickan så jag "gick tillbaka" ett steg alltså raderades hela mejlet, SUCK! Irreterad som jag var pallade jag inte att skriva om det så nu får nog stackars Alice vänta en vecka till på svaret... buuuu...


I måndags kväll hade vi den efterlängtade middagen- bruna bönor me fläsk- och det var verkligen inte så gott som jag kom ihåg det, alltså det var helt ok men jag kan nog vänta några år tills nästa gång jag äter det. Gareth har redan sabbat mina middagsplaner för veckan, han efterfrågade mer grönsaker, vilket såklart är rätt, jag tänkte inte på det när jag planerade i söndags så imorgon blir det tacos istället för köttbullar me mos. tacos e me gott =)


Föresten köpte vi kameran till Gareth i söndags så nu har han fått sin fdags present, min älskling. Av mamma o pappa önskade han sig en triathlon dräkt så dom behöver inte heller fundera på vad han vill ha. Kameran är verkligen jätte fin och korten blir super bra, får lägga upp dom så fort gar har lagt dom på datan.


Mäklaren ringde igår me, säljarna accepterade såklart inte vårt bud men dom ville inte gå så lågt som vi ville att dom skulle så jag sa bara att vi tycker att huset inte e värt så mycket och dom kan höra av sig när dom vill gå lägre. Så förmodligen hör vi inte av dom alls eller om några månader när dom insett att huset inte kommer att säljas för deras pris. Jag blev lite besviken men jag visste samtidigt att chansen inte var så stor att dom skulle gå så lågt som vi ville, nu börjar jakten på nästa hus =)


På fredag kommer mamma hit efter jobbet, ska bli kul =) Gareth ska till danmark me jobbet hela dagen o dricka öl så vi ska ha tjejkväll här hemma, madde kommer kankse oxå, för på lördag morgon blir det ULLARED!!!! Gareth dog typ igår kväll när jag berättade att vi skulle köra kl 5.30 haha det får inte bli för mkt öl för honom! Jag längtar till shoppingen, ska köpa massa.


Nhä nu måste jag göra mig färdig för jobbet.


Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards