lillnettan

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Nettan - 14 oktober 2010 20:59

Ännu en torsdags kväll själv i soffan, Gareth e o simmar med sin triathlon klubb och jag myser i värmen. Tyvärr kommer inte värmen från kaminen utan från vår luft/luft pump. Det e nått fel på kaminen, den röker in och fyller hela vardagsrummet o köket me rök så på måndag kommer sotaren och ska kolla upp så det inte en ån uggla som flyttat in i skorstenen eller nått. Nu står iaf airconen på härliga 31 grader hehe, älskar när det e varmt o skönt när man myser i soffan.


Efter en rolig dag på jobbet fick jag dåliga nyheter när jag kom hem, min farbror har blivit sjuk och åkt in till akuten idag, han mår inte alls bra och är inte kontaktbar, jätte trist... hoppas han mår bättre snart, särskillt för mina kusiner och deras barns skull. Sänder många kramar och posetiv energi till Karlshamn ikväll.


Egentligen skulle jag behöva rusa runt o städa här hemma eftersom mamma kommer hit imorgon kväll och då måste det juh se lite vettigt ut här, haha, så fort jag har bloggat färdigt, ska bara.... På att göra listan finns även "skriva inköpslista till Ullared".


Idag är det världes bästa Erikas födelsedag! Var så roligt o prata me henne ikväll, ser fram emot deras besök om 2 veckor, då kommer dom ner på fredagskvällen och stannar till på söndagen, mmmmm längtar redan efter vinet vi ska dricka, najs =) Sen ska vi upp o hälsa på dom i november, det ska bli inflyttningsfest och jag o Gareth ska bo på hotel och bara mysa. Vi kanske oxå åker upp redan på fredagen så vi kan shoppa och göra stan´ innan festen på lördagen, får se hur trötta vi är efter jobbarveckan.  


Det är faktiskt endel kul som händer framöver på helgerna;

v41 Lör Ullared =) Sön fixa i huset med allt nytt vi köpt =) kanske på hälsomässa

v42 Min fdags helg, hem till Karlshamn o fira på lör eller sön

v43 Erika o Gustav kommer hit hela helgen

v44 Lör Halloween fest hos Josse, yay!

v45 Till Irland, woohooo längtar

v46 Till GBG o erika o gustav

v47 1a advent, nu o framåt blir det jobb o julmys på helgerna...


Åååh va mycket roligt vi har framöver, sen till våren blir det ännu mer skoj, Lena från Berlin kommer o hälsa på, vi ska till STHLM o Ang o Mewsie kommer hit (det längtar jag mest efter)


OJ! Va mycket klockan blev nu, nu måste jag verkligen börja plocka iordning här för snart kommer Gareth hem.


Det får bli några foton oxå för att hotta upp det långa inlägget...


Gareth, Jag, Michaél o Carol-Ann på Irland -

dom hade varit på maskerad innan såklart.. hehe

 

 

Jag och älskade Ebbe

 

     

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards