lillnettan

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Nettan - 20 oktober 2010 21:54

jag skrev ett inlägg igår, precis innan jag skulle lägga mig (som nu) men datan hade stått på hela dagen och pallade inte mera så när jag va nästan färdig stängdes den av, tack! tänkte jag då och gick o la mej =)


Gareth den stackarn e så trött på kvällarna han jobbar hårt under dagen o sen sticker han o tränar på kvällen, galning!


idag var en annan sotare här och "ta i trä" nu funkade det o elda ikväll... får se hur det går imorgon...


Igår hade vi potatisprovning med jobbet o jag o gareth vad med bjudna. Vi hade blindtest med 8 olika sorters potatis o sen var det buffe´med kallskuret i så potatis i alla dess former, vi hade en jätte trevlig kväll, det var kul o veta hur det går till eftersom det är juh ändå jag som säljer potatisprovar kvällarna (sen e det juh alltid skönt o få maten lagad o slippa diska)


Nähä nu måste jag borsta tanden o sen upp till min tomte på loftet (han har väll somnat redan tror jag) 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards