lillnettan

Alla inlägg den 3 december 2009

Av Nettan - 3 december 2009 11:25

idag har det varit en valdigt stressig dag pa jobbet, haft jul-mote me de flesta butikerna, har tre mer i morgon och sa 1 nasta vecka. Efter jobbet levererade jag blommor till en av vara kompisar fran hennes man. Dom fick barn haromveckan och han ville bara saga att hon var "varldens basta mamma", sa gulligt. Sa jag fick mysa me baby #1 for dagen, lilla Arabella Grace Pride. Direkt efterat sa akte jag och Gareth hem till var kompis Claire-Marie, hon och Pete fick deras andra dotter for 3 veckor sedan och det var forsta gangen vi traffade lilla "Milla Honey Coupe". Hon satt i min famn i typ 1.5 timme, hon var sa lugn och snall bara lag o sov eller vilade. Gareth lekte med storasyster Chloe (16man) sa C-M fick lite vila och kunde bara sitta o prata lite skit =)


Efter en dag med och mysa me babisar varker det riktigt i aggstockarna. Nasta ar, da forhoppningsvis ar vi tillrackligt organiserade for ett eget litet knyte =)


  


Nu hade vi bestamt att jag o Gareth skulle ga en runda varje kvall for att bara umgas o prata lite, for att fa lite egen tid nu nar hans bror bor har. Men soffan lockar for mycket sa jag tror vi skjuter pa motionen till imorgon =)


I helgen ska vi pa festival - det ska bli SUPER kul =)


naha nu e det dags for myyyyys

Ovido - Quiz & Flashcards