lillnettan

Alla inlägg den 6 december 2009

Av Nettan - 6 december 2009 09:32

Nu har vi antligen jul-stadat vart hus, det tog ett par timmar men nu ar det gjort. Det var lite jobbigt att behova forklara for Gareth's bror var han behovde stada, jag fattar inte att killar inte ser sant, damm och smuts ar lixom osynligt for dom. Jag erkanner att jag var lite irreterad ett tag men nu ar dom o handlar och jag slappar i soffan sa det ar vall jamt kan man saga.


Vart julpynt ar super fult!!! Vi har en lite plast gran, en tomte o lite glitter. Det kanns som jag har tappat bort lite saker men jag vet inte. Var pa IKEA haromdagen och blev sa sugen pa o kopa nya grejer men det kanns juh lite onodigt nar vi ska slanga ut allt nar vi flyttar anda. Dessutom kanns det aldrig som jul har nar det ar typ 35 grader, tomtar och sno o grejjer passar inte riktigt in.


Naha nu kom gareth o darren precis hem me Indisk take-away sa nu far man vall ata, jag ska ha butter chicken yummy

Av Nettan - 6 december 2009 03:30

Har kommer bilder fran igar nar vi var pa Homebake. Vi sag massa bra band, Eskimo Joe, JET, Powder Finger och saklart mina favoriter Hill Top Hoods.


                             

                                     


  


En helt underbar dag/natt. Massa dricka innan vi kom in men inne pa omradet var det de langaste koerna jag nagonsin sett, 45 min till baren och man fick max kopa 3 drycker pa samma gang, jag drack Smirnoff Black, yuk!! Sa efter en runda av dom, pallade jag inte koa igen sa det fick bli en nykter kvall, men det var lika kul for det. Nan som inte va lika nykter vag Gareth =) han va sa rolig... efter fesivalen gick vi till PJ's, var lokala pub, for Gareth's rugbyteam hade julfest dar, sa vi var dar till 1.30 sen kunde vi antligen ga hem, mina fotter var SAAAAA trotta.


Nu ska vi slappa lite sen kanske vi ska aka till BirkenHead for att kopa lite klader till var semester, kan inte kopa sa mycket eftersom att vi maste slanga ut massa nar vi flyttar hem men jag behover lite nya sommar klader for semestern i Aus och Asien =)  


Nu vill nog stackars bakfulla Gareth kolla sina mejl


hopppas ni har en bra helg =)

Ovido - Quiz & Flashcards