lillnettan

Alla inlägg den 9 december 2009

Av Nettan - 9 december 2009 05:36

igar hade vi julfest pa jobbet, himla roligt faktiskt. Trodde jag bara skulle dit ett par timmar och sen aka hem, men jag var kvar till 23 =) da var det bara 4 pers kvar =) vi hade massa gott o dricka, goda tilltug och trevligt sallskap. Vissa personer blev lite berusade (inte jag ;) ) och en av killarna pa jobbet (som ar gift) forklade sin karlek till en tjej (som har pojkvan) ojojoj... intriger intriger... =) men men kul var det iaf.


idag har jag haft en jatte bra dag pa jobbet, inga personer sjuka och ingen som ringde o klagade pa nagonting =)


det hande lite saker igar pa jobbet... nar jag kom in till kontoret pratade jag med loneavdelningen som forklarade att det skulle vara lattare for dom om jag slutade vid jul istallet for att ha semester och sen komma tillbaka i nagra veckor. Forst blev jag lite irreterad eftersom att vi hade planerat allt sa att det skulle passa me jobbet att jag kom tillbaka till alla hjartans dag och jobbade. Men efter att jag hade funderat pa det ett tag och tagit kontakt med nagra andra florister kom jag pa att det faktisk e ganska bra for mej. Jag jobbar fram till jul, har ledigt och sen i feb kommer jag att frilansa med event foretag =) tror det kommer att ge mej massa nya erfarenheter och kunskap sa jag ser fram emot det nu. Jag har redan varit i kontakt med ett foretag som verkar intereserad att anlita mina tjanster sa vi far se hur det gar.


Detta innebar juh forstas oxa att jag bara 2 vekor kvar o jobba...  11 DAGAR KVAR!!! woohooo =) ska ha avskedsfest for jobbet forsta veckan i Jan


Idag hittade jag dom sista julklapparna som jag ska skicka hem till sverige, dom kommer ALDRIG att hinna fram i tid men den som vantar pa natt gott.... nu ska jag iaf anvanda min kreativa sida och sla in allihop. Jag alskar att sla in presenter o julklappar, iaf om man inte har foooor manga. Forra aret nar vi var hemma i Sverige fick jag o madde hjalpa mamma o sla in alla julklappar efter typ 2 timmar var det inte lika kul langre.



Ovido - Quiz & Flashcards