lillnettan

Alla inlägg den 10 december 2009

Av Nettan - 10 december 2009 22:00

For er som laser som bryr er om blommor, har ar 2 av vara mest populara designs.  


Denna heter "Emerald" och ar en "all round fishbowl" for typ $165 ( 1000kr)


    


Detta ar en "Chic vase arr" for typ $220 (1350kr)


Var medel order ar typ 800kr och vi tar inga order under 400kr.

Lite annorlund mot i Sverige med vara sma buketter for 100kr... menmen det ar en utmaning det oxa....

Av Nettan - 10 december 2009 21:27

Vafflorna till frukost satt som de skulle, fast nu maste jag nog sluta me mina onyttigheter eftersom jag inte har motionerat pa hur lange som halst. Fast det klart om 2 veckor ar jag arbetslos och kan ut o ga/jogga hur mycket som helst. Inte for att det kommer att handa men man kan juh onska. Jag har redan gatt upp 1kg av dom jag gick ner nar jag hade matforgiftning sa far passa mej nu =)


Bara 1 dag kvar till helgen, langtar som bara den, ska sluta tidigt idag, 7 -15 nice.


naha jag hade nog inget mer o saga for tillfallet, fa se om jag hinner skriva natt nar jag kommer hem fran jobbet mellan stadningen och att gasterna kommer


god jul  

Av Nettan - 10 december 2009 11:45

foresten glomde jag o saga att jag hade 4 tjejer har pa middag igar o jag lagade chilli con carne med VAFFLOR till efterratt, ANTLIGEN, det var underbart gott, jag gjorde nagra extra sa det blir vafflor me gradde o sylt till frukost imorgon - harligt me nyttig frukost =)

Av Nettan - 10 december 2009 11:17

....jag blev helt knackt idag nar jag tappade kastrullen med knack-smeten pa golvet!!!  Det var inte sa roligt o stada upp, fast jag maste saga att det gick battre an vad jag trodde. Nu ar det inte klistrigt pa golvet langre iaf =) Jag har lagat knack och pepparkaks muffins, de sista muffinsarna ar i ugnen nu sa jag maste springa fran soffan till koket o kolla hela tiden. Anledningen till denna husmors sysselsattningen ar att 10 av mina tjejkompisar ska komma hit imorgon for julfest =) alla ska ha me sig "mat" fran sitt hemland, jag ska juh bjuda pa mina bakverk och aven glogg, mums!


Gareth lagade varldens godaste chilli- chicken me cashewnuts till middag, det var super gott, jag har tur som har en san bra pojkvan =) LOVE   


Sa imorgon nar jag kommer hem fran jobbet maste jag,

plocka undan all tvatt som jag precis tvattat

plocka undan all diskad disk

stada lite i koket och badrummet

tvinga gareth att damsuga och hjalpa till i allmanhet =)

jag maste aven satta mej ner o dricka ett glas vin efter denna handelserika vecka


... sa nu ar sista platen ute, alltsa jag maste faktiskt saga att dessa muffinsar ar verkligen dom finaste jag nagonsin sett =) helt toppiga och perfekta i fargen, hoppas dom smakar bra oxa. Jag dubblade alla kryddorna denna gangen eftersom att vi tyckte dom var lite "svaga" i smaken forra gangen. Ska inte prova nan forens imorgon men jag hade naturligtvis ett smakprov av smeten och den smakade bra sa da blir vall muffinsen goda oxa, eller?! Foton kommer imorgon, jag pallar verkligen inte ikvall.


Imorgon har stackars Gareth och Darren blivit utsparkade hemmifran, dom ska ut o svira i stan, jag e faktiskt lite avundsjuk eftersom vi inte festar i city sa ofta men jag planerar att bli lite pa lyset har hemma me tjejerna och det e sa himla skont att man slipper aka hem nar festen e slut jag kan bara ramla i sang.


Sist men inte minst; pa lordag blir det firma fest me gareths jobb - det ska verkligen bli kul! Och jag har fatt napp med frilansandet o redan fatt ett par erbjudande, SKONT!!!


Nu hoppas jag pa att min alskade lilla basta van har uppdaterat sin blogg eftersom hon har varit i Kina (halvvags hit) och jag har saknat hennes inlagg sa!


kram o gonatt (kl e snart 22 har)





Ovido - Quiz & Flashcards