lillnettan

Alla inlägg den 7 december 2009

Av Nettan - 7 december 2009 21:55

Idag fyller min lilla pappa ar!! Alltsa idag i Aus, 8 dac, det ar juh fortfarande 7 dec i Sverige, men efter jag har slutat jobbet ska jag sla en signal hem for att gratulera honom, ska forsoka hinna me o ringa innan han gar till jobbet, alltsa 6.00 dar och 16.00 var tid. Har ordnat en liten present till honom som han forhoppningsvis uppskattar, vi far se. =)


Igar kvall skulle jag kolla pa avsnitt 7 i sasong 6 av DH pa datorn, men efter halva avsnittet slutade cd-skivan o fungera =/ tror den hade nan repa eller natt, himla irreterande!


aven om det ar himla ointeresant for er maste jag anda saga att mosad banan pa macka ar jatte gott, det hade jag till frukost idag. Jag var sa duktig o packade min lunch o allt i gar kvall och idag nar jag kom till jobbet kom jag pa att jag hade bestamt med en jobbar-kompis att vi skulle ga ut o ata lunch... ooops..


Naha nu ska jag jobba...


Sovgott for er som har en hel natt framfor er...

Av Nettan - 7 december 2009 08:30

Inget sarskillt interesant o beratta idag, killarna sitter o kollar pa Kung Fu Panda. Jag slappar i soffan, e dooo trott, har varit en lang dag pa jobbet men hade mkt o gora sa tiden gick fort iaf. Imorgon ska vi ha "julfest" pa jobbet, inte sa spannande som det later, vi ska bara traffas kanske halften av personalen (alla som kunde) och dricka nagra drinkar pa Establishment bar i stan, blir nog roligt iaf. =)


Jag ar sa himla sugen pa vafflor undrar om man kan overtala Gareth o ha det till middag ikvall, troligtvis inte, han alskar inte vafflor lika mycket som jag gor. 


Svenska kursen har juh slutat nu men vi ska forsoka vara duktiga o plugga nan gang i veckan anda, ska ga igenom cd-skivorna som gareth fick av mamma o pappa, han tyckte dom var svara innan, ska bli roligt o se hur mkt han kan nu. Jag tror han kommer kunna de forsta 10 kapitlerna utan nagra problem, men vi far se.  


naha nu e filmen slut o vi ska till affaren o handla mat


hejhej

Ovido - Quiz & Flashcards