lillnettan

Alla inlägg den 11 december 2009

Av Nettan - 11 december 2009 07:58

sitter i soffan och lyssnar pa julmusik, huset e stadat, maten e uppplockad pa bordet, vinet e pa kylning, ska bara hoppa in i duschen och frascha upp mig lite. Tjejerna ska komma 18.30, om en halvtimme, vilket betyder typ om 1-2 timmar, det e Aus tradition att ALLTID vara sen till en fest..


Idag hade jag verkligen en jatte bra dag pa jobbet, jag jobbade i callcentre idag, hade super kul me tjejerna (och Marcel men han e juh typ tjej hihihi) sa nu e jag pa toppen humor. har slagit in presenterna till ikvall o lagt under granen, det kommer bli helt fullt nar de andra kommer med sina julklappar.


Man far lite hemlangan sa har i jul tider, tur att man snart ska hem, =) langtar extra mycket efter familjen och min basta van Stor-Nettan *miss you* fast nu har juh somsagt ned rakningen verkligen borjat, mindre an 3 manader till vi lamnar Aus.


Idag fick jag ett email av en kompis som vill ha en bild pa Gareths tatuering (han har sitt familje vapen) eftersom att han och nagra kompisar skulle bestalla "cufflinks" (maschett knappar stavning??) med samma motiv till honom som avskeds gift, sa himla snallt. Maste passa mej for att inte forsaga mej nu, har redan nastan gjort det 2 ganger!


Naha nu ska jag tvatta av peruken och slanga pa mej en liten klanning

Ovido - Quiz & Flashcards