lillnettan

Alla inlägg den 31 december 2009

Av Nettan - 31 december 2009 02:18

kan inte hitta sladden till min kamera sa jag far ladda upp bilderna imorgon...


Gareth haller pa o plocka har omkring mej, huset ser ut som ett bombnedslag sa vi far stada upp lite idag men skrubba riktigt imorgon. Pallar inte o gora mycket nu, vi var ute o gick 7km imorse och det e jatte fuktig varme har nu sa nu e jag super trott.


Hade trevligt med tjejerna fran jobbet igar, fick en resedagbok och en jatte fin sarong fran Country Road som avskedspresent =) drack massa Pimms - mums! (det e en engelsk sangria typ) och skvallrade. Kommer sakna endel av tjejerna men som tur e finns juh FB och de flesta kommer ursprungligen fran Europa sa vi far resa runt o halsa pa dom nar dom e hemma.  


Nu ska jag kolla efter recept pa natt gott som vi kan grilla ikvall. Det e juh ett hatt-party som vi ska pa och jag ska ha pa mej en albansk kvinno hatt tror jag, en fez typ men med tyg som hanger ner pa sidorna typ, lite svart o forklara men ni far kolla bilderna senare. Langtar till ikvall o alla fyrverkerier, LOVE IT!

Ovido - Quiz & Flashcards