lillnettan

Alla inlägg den 21 december 2009

Av Nettan - 21 december 2009 20:52

ska till jobbet nu om typ en kvart, ska bara.....


igar var vi pa carols in the park, det var faktiskt himla trevligt inte sa hippiaktigt som jag trodde men mysigt. Vi var 12 pers som hade en liten picnic tillsammans, maten va jatte god, gott brod o palagg o kex o ost o sa klart massa vin =) Vi kopte tomteluvor sa vi kunde fa in den riktiga jul-kanslan men den ar dar inte helt... med 20-30 grader ar det ganksa svart....


Ikvall ska vi pa juldrink me CM och Pete som vi var hos haromdagen, om att gar bra med deras nanny sa dom kan lamna huset =)


naha nu ska jag till jobbet, till oxford st och miranda o innom huvudkontoret. Igar var min sista dag i MET butiken =( det e en av mina favorit butiker.. Ruth fran HO ringde igar o sa att hon hade nagot till mej (en julklapp kankse?) sa jag ska hamta den idag oxa pa HO (HeadOffice).



Ovido - Quiz & Flashcards