lillnettan

Alla inlägg den 4 december 2009

Av Nettan - 4 december 2009 23:27

det bidde inte mexican =( taxin slappte av oss dar vi trodde resturangen var, men den hade nog lagt ner eller sa var vi forvirrade for vi gick och gick (i typ 40min i hogklackat *suck) tillslut gav vi upp och provade en libanesk restaurang istallet. Det var interesant, ganska gott men tror inte vi kommer skynda dit igen om man sager sa. Vi hade sma tallrikar med olika saker som man plockade av, hommus, brod, kyckling spett, falafel, dippar och vitloks popatis. Jatte trevligt sallskap men eftersom vi hade letat efter nanstans o ata for sa lange sa var klockan efter 22 nar vi hade atit fardigt och efter en 45h jobbvecka var jag redo for bingen. Sa vi drack upp var flarra me vin ( i aus tar man med sig alkoholen till restaurangen *love it* ) och tog en taxi hem igen for o nana kudden.


Nu ska jag fixa lite frukost, nyponsoppa me natt annat gammalt jag kan hitta i kylen. Vadret ute e tyvarr inte sa fint som vi hade hoppats till var festival i eftermiddag, det ar typ 25 grader och molnigt =( blir nog o ta me sig en troja o slapa runt pa.


Foresten tror vi vara trevliga grannar pa vaningen over haller pa o flytta, vi hoppades pa att det var "the angry lesbians" (vara VALDIGT otrevliga grannar) men tyvarr ar det den lilla gulliga familjen.. men men vi flyttar juh me snart sa da slipper man iaf dom arga tanterna...

Av Nettan - 4 december 2009 08:59

det blir mexican i balmain =)

MUMS sager jag bara, det blir forratt o huvudratt o massa sangria for mej.

jag, gareth, darren o var franska lilla van Sevarine ska ha en lite foursome ;)

Nu maste jag hitta natt anstandigt o ta pa mej, en liten klanning kanske och ett par klackarskor ;)

Av Nettan - 4 december 2009 07:10

 Har ar bilderna fran igar, Milla ar saaaaa gullig, jag vill ha jag vill ha!!


              


Valdigt busy dag idag pa jobbet, men jag fick mycket gjort iaf. En av mina anstallda sa upp sig igar och jag hittade en ny tjej som kan ersatta henne redan i morse, sa det var bra. Det ar ganska stor omsattning pa personal har i Australien. Vilket ar lite synd =( men men...


Ikvall ska vi ga ut o ata middag - har inte bestamt var annu, jag kanner for tapas eller libanesk mat men vi far se, maste hitta nan stans dar Gareth's bror kan ata oxa, han e vego.


Imorgpn blir det festival, woohoo, eskimo joe, powder finger, Hill top hoods, sia mfl. Valdigt kul


Naha nu skriker Gareth efter datorn

hajhaj

     

Ovido - Quiz & Flashcards