lillnettan

Alla inlägg den 15 december 2009

Av Nettan - 15 december 2009 09:35

mycket battre dag idag, allt e toppen igen =) hade en liten nedgang igar men nu e jag tillbax igen..


haft en bra dag pa jobbet, laaaaang men bra, jobbat i 3 olika butiker, bondi, oxord st och broadway. Min chef ringer mej miljoner ganger om dagen nu nar han fattar att jag slutar nasta vecka. Han fragar konstant om rad om olika beslut osv, det e sa roligt, tror han har angrat sej att han bestamde sig for att det var lattare om jag slutade efter jul sa nu vill han ha hjalp med beslut rorande saker anda fram till mars haha. Jaja jag hjalper sa gott jag kan men det e juh inte sa mycket jag kan gora. Jag sa till honom idag att jag bara vill koncentrera mig pa att fa in sa mycket pengar som mojligt till honom till jul o inte borja intervjua mer personal och sant mitt i allt annat som jag maste gora.


Nu lagar Gareth Curizo med farsk pasta, jag kannde verkligen for pasta med ost o skink sas men jag glomde vad man hade i den, mjolk o mjol eller gradde?? maste kolla upp detta, iaf nu blev det en tomat sas =)


Imorgon ska vi hamta var hyrbil som vi ska ha tills vi ska pa semester i Januari eftersom jag maste ge tillbaka min foretags bil nar jag slutar =( lite drygt o lagga ut dom $$$ men vi behover en annan bil anda eftersom min bil bara har 2 saten o Darrens flickvan kommer pa sondag sa vi kommer juh kora runt me dom nu me.


naha nu ska jag kolla in lite bloggar o sen slappa

Ovido - Quiz & Flashcards