lillnettan

Alla inlägg den 12 december 2009

Av Nettan - 12 december 2009 01:22

Igar hade vi tjej julfest har hemma, vi hade jatte kul, drack faktiskt inte alls mycket (vilket jag e glad for idag) vi hade fullt upp me o prata o opnna julklappar att jag typ glomde o dricka. hihi. Jag fick fina presenter av Santa, en vaggkalender med Australienska blommor som jag ska ha i mitt kok i sverige, pepparkaks formar av aus djur och en pase daim fran IKEA=) perfekt...  


  

Massa god mat, har var "forratten" ost, dipp o kex,

huvudratt var skinka, kalkon, pasta sallad o potatis sallad,

efterratt, tyska smakakor, gingerbread brownies, pepparkaks muffins, knack, choklad doppade jordgubbar, godis o sa saklart glogg =)


        

vi spelar junk secret santa... alla tog med sig en "skrap present" som man hittade hemma, jag slog in en san dar tavla man hade nar man va liten som man kunde skriva pa med en speciel penna o sen skruva pa nagra knappar o sa forsvann bilden o sa kan man rita natt nytt (om ni fattar) sen slog vi en tarning och bytte presenter osv. till man tillslut fick nan annans skrap present, har fick jag en mini - martini set for barbie typ haha =)


Alla klapparna under granen, bada riktiga o "skrap" klappar


  

jag i min raindeer hatt


Naha nu ska jag o gareth kora en runda o fixa lite arenden o sen ska vi till Alice, Alex, Felix o babisen i magen pa inflyttingsfest ett par timmar, sen maste vi hem igen o byta om o aka in till darling harbour o gareths jobbs julfest.. full rulle


Ovido - Quiz & Flashcards