lillnettan

Alla inlägg den 26 december 2009

Av Nettan - 26 december 2009 11:53

har haft en rolig dag, e sa matt, ser ut som en kottbulle, jag vagde mej precis har gatt upp typ 3kg. OMG!!! killarna kollade pa cricket idag o tjejerna satt i koket o spelade spel - jatte kul =)


Imorgon bar det av till melbourne - ska aka med tiger air, vilket betyder att vi bara har cary-on vaskor, vi kan inte checka in nagot. 7kg i en ryggsack... hade varit omojligt for manga tjejer men jag e inte sa pjaskig jag klara mej pa lite =)  men lite svart maste jag erkanna att det e att packa 3 dagars klader, skor o grejer i en liten ryggsack....


Naha nu blir det inte nagot bloggande forens vi kommer hem,

hors pa tisdag

tjingeling

Av Nettan - 26 december 2009 02:40

gud va det e trakigt med regn!!! det bara oser ner har o det har det gjort sen igar kvall. Fast lite mysigt e det juh saklart, plus att det inte ar sa himla varmt vilket e skont som omvaxling.


Nu har vi skrivit fardigt Gareth's CV, valdigt trakigt men maste goras om vi ska kunna borja soka jobb i Sverige snart. Gareth ar ute o springer just nu och jag ska lagga mej under ett tacke o lasa min bok, snart ska vi till Karola o Nathan o da maste man ha lite energi sa det blir o vila lite nu


Imorgon ska vi aka till Melbourne, ska bli super skoj


naha nu ar det dax o lasa lite...

Ovido - Quiz & Flashcards