lillnettan

Alla inlägg den 16 december 2009

Av Nettan - 16 december 2009 09:13

Godmorgon Sverige, har e det redan kvall och jobbdagen ar slut =) YAY

idag hade jag super mycket o gora pa jobbet, sprang omkring som en av askungens moss o fixade o donade.


Igar kvall fixade vi alla julkort I LOVE www.posten.se hur bra som helst!!! Maste bara hitta adresserna till dom vi ska skicka i aus. och i hongkong, sen e det ordnat. Har inte fixat fardigt julklapparna, ska bestalla en sak till gareth o aven kopa solglasogon till honom, far bli denna helgen, han far valja sjalv. Till hans bror kopte vi biljetterna till festivalen vi var pa o sa aven en rese-handuk som han kan ha nar han ska till sydamerika. Maste bara hitta pa natt till hans flickvan oxa, fa bli nagot aventyr i sydney, typ jet boat i hamnen eller natt. Mammas o Pappas presenter skickade jag forra tordagen och dom kom igar till Sverige, pa tisdagen!!! Det var verkligen rekord, gud va snabt, en en gang I LOVE svenska posten =)


Tankte bara beratta en annan sak, traffade en av mina anstallda igar o hon berattade for mej att hennes man hade lamnat henne (jag traffar inte henne sa ofta sa hon hade inte berattat detta innan), han lamnade henne pa hennes fodelsedag!!! Jag kom ihag hur hon sag fram emot sin fodelsedag eftersom han skulle komma o hem (han jobbar pa annan ort, langt fran Sydney) o sa kom han hem o brot upp med henne =( och igar var hennes brollopsdag sa darfor var hon valdigt upprod, stackarn! Detta fick mej o tanka hur lyckligt lottad jag ar o manga andra som inte inser det...  


Har kommer lite bilder


En vanlig papegoja - en av mina favorit sorter, finns massa papegojor har o denna sorten brukar sitta i tradet brevid var balkong.


Har bor vi... i huset till hoger, man kan precis se var balkong =)   

Ovido - Quiz & Flashcards