lillnettan

Alla inlägg den 23 december 2009

Av Nettan - 23 december 2009 12:03

.. pa jobbet, gud va skont. Hade jag bott i sverige sa hade det varit en dag kvar... till julafton, men vi har bara 2 timmar till julafton har, tyvarr firar vi juh juldagen sa vi far vanta en dag till.

Idag hade jag en lang dag pa jobbet 7.30- 20 men imorgon stanger vi butikerna kl 18 sa det kan inte bli langre an 7-18 =) helt konstigt att ha sista dagen pa en san stressig dag, hade vatt kul o kunna se alla men det far bli pa min avskedsfest nasta vecka.


Nar jag kom hem hade gareth lagat mat, buritos mums, sen slog jag in de sista klapparna. Nu kollar vi pa tv o sen blir det bingen.

Imorn efter jobbet ska vi till pubben o traffa alla vara vanner for juldrinkar, ska bli trevlig,t salange som jag e vid medvetande (efter langa jobb dagar).


BTW vi e JATTE avundsjuka pa all sno i Sverige, jag hoppas verkligen det e sno nasta ar oxa =)

Ovido - Quiz & Flashcards